کیسه خواب بست وی مدل پاویلو ایوید 5 کد 68101 رنگ سبز-نارنجی

Bestway Pavillo EVADE 5 Sleeping Bag - 68101

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • وزن: 1610 گرم
  • رنگ: سبز و نارنجی
آماده ارسال ناموجود
3,530,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیسه خواب بست وی مدل پاویلو ایوید 5 کد 68101 محصولی کاربردی ارائه شده توسط شرکت «بست وی» (Bestway) با برند «پاویلو» (Pavillo) است. کیسه خواب مسافرتی ایوید 5 پاویلو می تواند در سفرهای کمپینگ و طبیعت گردی شخص را گرم و راحت نگه دارد و خوابی آرام و راحت را به ارمغان بیاورد. کیسه خواب ایوید 5 برای افرادی مناسب است که خواهان یک خواب راحت در فضای باز هستند. زیپ یک طرفه باعث می شود که در نیمه شب و به هنگام خواب خود به خود باز نشود. این کیسه خواب پاویلو برای محدوده دمایی 4 تا 8 درجه سانتیگراد ایدآل است و یک کیسه خواب بهاری محسوب می شود. کیسه خواب ایوید 5 با وزن 1.6 کیلوگرم یک کیسه خواب تقریباً سبک محسوب می شود و هنگام کمپینگ یا پیاده روی کوله پشتی را سنگین نمی کند. بندهای الاستیک تعبیه شده بر روی کیسه خواب، به هنگام پیچیدن و جمع کردن، کیسه خواب رول شده را برای بسته بندی راحت در جای خود ثابت نگه می دارد. به همراه این کیسه خواب یک بالش بادی ارائه شده است و همچنین فضایی جیب مانند برای گذاشتن بالش در قسمت انتهایی کیسه خواب تعبیه شده است که به راحتی ایوید 5 افزوده است.

محصولات مرتبط

درباره محصول:
کیسه خواب بست وی مدل پاویلو ایوید 5 کد 68101  یکی از با کیفیت ترین و مناسب ترین کیسه خواب های کمپینگ و سفری تولید شده توسط برند معتبر بست وی است که برای سنین بزرگسال در سفر های جنگلی و کویری طراحی شده است. کیسه خواب مسافرتی ایوید 5 دارای پهنای بیشتر نسبت به مدل های دیگر می باشد و با طول 205 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر، برای افرادی که قد زیر 2 متر و پهنای بدن نسبتاً بیشتری دارند، گزینه مناسبی محسوب می شود. این کیسه خواب دارای درب زیپ دار و بست چسبی است که باز و بسته کردن آن را راحت و آسان می کند. زیپ کیسه خواب در صورت باز شدن، ایوید 5 را به یک پتوی 180 سانتی متری تبدیل می کند که هم به عنوان پتو و هم به عنوان تشکی عایق می توان از آن استفاده نمود. در صورت گرم شدن بیش از حد می توان این زیپ را کمی باز نمود تا هوا وارد کیسه خواب شود. همچنین این زیپ برای افرادی که دوست ندارند کیسه خواب آنها به هنگام خواب کاملاً کیپ و تنگ باشد و به هنگام خواب دوست دارند دست هایشان بیرون باشد و یا غلت زیادی می خورند، بسیار کاربردی است.

بالش بادی مجزای ارائه شده به همراه کیسه خواب، از جنس PVC ساخته شده است و به راحتی قابل باد کردن است. برای این بالش بادی یک جیب مخصوص در نظر گرفته شده که بالش پس از باد شدن، در داخل آن قرار می گیرد تا به هنگام خواب از زیر سر لیز نخورد. همچنین کیسه خواب کمپینگ پاویلو دارای یک ساک حمل مخصوص است که حمل آن را راحت می کند. 

جنس پارچه بیرونی استفاده شده برای این کیسه خواب الیاف از پارچه پلی استر 190T است که جزو پارچه های سبک برای انواع کیسه خواب سفری محسوب می شود. این نوع پارچه به صورت دو لایه استفاده شده تا از نفوذ سرما و رطوبت به خوبی جلوگیری کند. مواد داخلی پر کننده (پدینگ) این کیسه خواب پاویلو از الیاف مصنوعی (300 گرم در متر مربع فیبر توخالی) سبک با ساختار یکدست و پنبه مانند می باشد. 

با توجه به متریال داخلی و بیرونی به کار برده شده دمای کامفورت (دمای راحتی) در این کیسه خواب، 8 درجه سانتی گراد و دمای لیمیت و میانی، 4 درجه سانتی گراد و دمای اسکتریم یا حداقل دمای استفاده نیز منفی 10 درجه سانتی گراد است؛ از همین رو، می توان در فصول مختلف از آن استفاده کرد. منظور از دمای اکستریم یا دمای حداقلی، این است که یک فرد با داشتن لباسی گرم و یک چادر با کیفیت و عایق، امکان استفاده از کیسه خواب در دمای منفی 10 درجه را نیز می تواند داشته باشد. اما به طور کلی و با توجه به اینکه خیلی از افراد به هنگام خواب دوست ندارند لباس های زیاد و سنگین به تن داشته باشند، ما این کیسه خواب را برای دماهای زیر 4 درجه سانتی گراد پیشنهاد نمی کنیم.

ویژگی های بارز محصول:
- دارای زیپ سرتاسری و بست چسبی
- دارای جیب مخصوص بالش
- دارای بالش بادی مجزا
- دارای ساک حمل

طول
205 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
وزن
1610 گرم
رنگ
سبز و نارنجی
دمای کامفورت (راحتی)
8 درجه سانتی گراد
دمای لیمیت
4 درجه سانتی گراد
دمای اکستریم
منفی 10 درجه سانتی گراد
بالش مجزا
دارد
ساک حمل
دارد
زیپ سرتاسری
دارد
جنس پارچه
پلی استر
جنس پر کننده
الیاف مصنوعی
محتویات
کیسه خواب + بالش بادی + کیسه حمل
ابعاد بسته بندی
41x22 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...