جلیقه شنای بادی بست وی طرح استوایی کد 23069 دو عددی

Bestway Tropical Swim Vest - 32069

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • طول: 41 سانتی متر
  • عرض: 30 سانتی متر
  • عمق: 15 سانتی متر
  • وزن: 164 گرم
آماده ارسال ناموجود
900,000
47%
480,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جلیقه شنای بادی بست وی طرح استوایی کد 23069 بسته سه عددی از محصولات کاربردی برای آموزش شنا به کودکان و خردسالان است که توسط برند معتبر «بست وی» (Bestway) ارائه شده است. این جلیقه نجات بادی بست وی از وینیل که نوعی پلاستیک مقاوم است، ساخته شده است. جلیقه شنای طرح گرمسیری بست وی دارای دو سگک کمری است که نسبت به بدن کودک قابل تنظیم است. این جلیقه شنا، مناسب کودکان سه تا شش سال طراحی شده است و با رنگ زرد جذاب و طرح درختان گرمسیری بر روی خود، می تواند برای بچه ها زیباترین و شیرین ترین لحظات سرگرمی و بازی را به ارمغان آورد.

محصولات مرتبط

یادگیری شنا واکنش های کاملاً متفاوتی را در بین بچه ها ایجاد می کند. برخی از کودکان ذاتاً با شنا کردن در آب راحت هستند؛ اما برخی دیگر به کمی انگیزه و متقاعد کردن نیاز دارند تا این کار را انجام دهند. هنگامی که بچه ها از محدوده امن یک حلقه شنای بادی پا را فراتر می گذارند و کمی پیشرفت می کنند و با آب دوست می شوند(مرحله A)، کم کم برای پوشیدن جلیقه شنا آماده می شوند؛ جلیقه شنا به بچه ها امکان می دهد تا بتوانند از بازوهای خود برای انجام حرکات آبی استفاده کنند و مهارت های شنای خود را گسترش دهند. با استفاده از جلیقه شنا، به مرور بچه‌ها می‌توانند پاهای خود را برای حرکت در آب تقویت کنند و در نهایت خود را برای استفاده از بازوبند شنا یا شناورها استخری و بورد های آبی آماده کنند. جلیقه شنای بادی بست وی با دو محفظه هوا و دو سگک تنظیم پذیر، دوام، شناوری و ایمنی بیشتری را برای کودکان و خردسالان فراهم می کند. این جلیقه بادی، می تواند در مراحل مختلف یادگیری شنا به کودکان کمک کند. البته باید توجه داشت که هنگامی که کودکان در داخل و اطراف استخر و آب هستند، حتی با وجود پوشیدن این جلیقه ها، نظارت بزرگسالان لازم و ضروری است.

ویژگی های بارز محصول:
- مناسب استخر و ساحل
- دارای سوپاپ ایمنی
- از جنس وینیل از پیش تست شده محکم
- دارای 2 سگک قابل تنظیم و سریع
- دارای 2 محفظه هوا
- ساخته شده از مواد غیر سمی بدون آمونیاک و دوستدار محیط زیست
- دارای نرمی مناسب پوست بچه ها
- دارای ایمنی بالا

طول
41 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
عمق
15 سانتی متر
وزن
164 گرم
مناسب برای
3 تا 6 سال
سوپاپ ایمنی
دارد
رنگ
زرد
طرح
استوایی
جنس
ونیل
محفظه هوا
2 عدد
قفل ایمنی (کمر)
2 عدد
قفل ایمنی پا
ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...