ظرف شیشه ای ایکیا مدل BERAKNA کد 00329040

IKEA BERAKNA Bowl - clear glass - 00329040

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • جنس: شیشه
  • رنگ: شفاف
  • وزن: 650 گرم
  • قطر: 26 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ظرف شیشه ای ایکیا مدل BERAKNA کد 00329040 محصولی از برند با کیفیت و معتبر «ایکیا» (IKEA) است. ظرف شیشه ای BERAKNA کار دست می باشد و توسط یک شیشه گر ماهر از روش دمیدن ساخته شده است.

محصولات مرتبط

طراح این ظرف شیشه ای ایکیا، خانم «سوزان پرایک» (Susan Pryke) است.

نکات مراقبتی:

  • برای تمیز کردن، از یک پارچه مرطوب استفاده شود.

درباره شیشه:
شیشه (Glass) عمدتاً از ماسه، سودا و آهک ذوب شده در دمای بالا ساخته می شود. تمپرینگ (Tempering) یا تقویت شیشه از طریق فرآیندهای شیمیایی و مواد افزودنی مختلف، شیشه را محکم و آن را در برابر ضربه مقاوم می کند به طوریکه در برخی موارد می توان آن را، بدون ترک خوردگی، مستقیماً از فریزر به فر و اُون برد. شیشه سکوریت یکی از انواع شیشه های تمپرشده است. یک مزیت بزرگ شیشه این است که می توان آن را بارها و بارها بدون افت کیفیت بازیافت کرد. همچنین، انرژی بسیار کمتری برای ذوب شیشه بازیافتی در مقایسه با مواد خام جدید مورد نیاز است. ظروف شیشه ای شفاف با قابلیت گذاشتن در مایکروویو، فر و اُون یکی از کاربردهای مهم متریال شیشه محسوب می شود. مزیت دیگر ظروف ساخته شده از شیشه این است که به راحتی تمیز می شوند و چیزی به آنها نمی چسبد.

داستان:
گلدان هایی برای همه موقعیت ها
گویی گل ها قدرت جادویی دارند. آنها با خود حال و هوا و عطر و بوی مسحور کننده ای به همراه می آورند که می تواند هر روزمان را بسازد. نکته جالب اینکه نحوه خرید گل و استفاده مردم از آنها در کشورهای مختلف متفاوت است. خانم «آن لین» (Anh Linh)، یکی از توسعه دهندگان محصول در ایکیا،  و همکارانش، این موضوع را به تجربه می دانستند و برای کسب دانش بیشتر در این زمینه، از یک متخصص کمک گرفتند. خانم «راگنهیلدور جلدستد» (Ragnhildur Fjeldsted)، یک گلفروش حرفه ای مستقر در ایسلند، نظرات  بسیاری را از نقاط مختلف جهان به اشتراک گذاشت. او به خانم آن و تیمش کمک کرد تا پاسخ‌هایی را که برای ایجاد گلدان‌های BERAKNA نیاز داشتند، بیابند.
راگنهیلدور می گوید در دانمارک، مردم دسته گل های آماده و با دست بسته شده زیادی می خرند. اما هلندی ها دسته های بزرگ گل مثلا 20 تا 50 ساقه می خرند و خودشان آنها را می آرایند و می چینند و در این کار خبره هستند. او می‌گوید ساکنان لندن، تاج های گل‌ را برای قرار دادن روی پایه یا میز ترجیح می‌دهند. آنها همچنین از بسیاری از گیاهان مختلف مانند برگ های اکالیپتوس یا گل برگ انجیری برای تزئین یک گلدان شیشه ای زیبا، فقط با استفاده از گیاهان سبز، استفاده می کنند.
درس هایی درباره گلدان
تیم محصول متوجه شد که سری BERAKNA حداقل به یک گلدان برای یک گل ساقه دار، یک گلدان لاله و یک گلدان زنبق نیاز دارد. آنها یک ظرف پهن کاسه مانند، یک گلدان بلندتر و یک گلدان زمینی نیز اضافه کردند. راگنهیلدور می‌گوید: "گلدان‌های تک ساقه روی سینی‌هایی با شمع و دسته‌های کوچک گل عالی هستند و من اغلب از آنها برای مهمانی‌ها، هتل‌ها و رستوران‌هایی که بودجه زیادی ندارند، استفاده می‌کنم." او توضیح می دهد که در گلدان لاله  گل ها به پهلو نمی افتند تا در گلدان فضای خالی ایجاد کنند و گل ها کاملاً ثابت می مانند. همچنین گلدان زنبق، متعادل و پایدار است و گل هایی با ساقه بلند و سنگین، گلدان را واژگون نمی کنند.
نوسازی خانه با گل
هنگام کار با BERAKNA ، برای آن و تیمش این باور پدید آمد که گل بخش مهمی از دکوراسیون داخلی، مبله کردن خانه و حتی مد است. همه اینها برای نوسازی ظاهر خانه استفاده می شود. راگنهیلدور می گوید: "فقط به یک مجله مد نگاه کنید. اگر ببینید چقدر از گل برای عکسبرداری خود استفاده می کنند، شگفت زده خواهید شد."
فوت کوزه گری
ظرف BERAKNA با دقت توسط دمنده های ماهر شیشه، شکل داده شده است. ایکیا برای ساختن شیشه‌ با دمندگی دهان، با شیشه‌گرهای ماهر و مجربی همکاری می‌کند که هنر خلق محصولات نهایی را طی سال‌ها توسعه داده‌اند. در کارخانه شیشه، دمنده شیشه، شیشه مذاب را روی یک لوله جمع می کند و با دقت به شیشه شکل می دهد. استعداد، تجربه و خلاقیت به کار رفته در تولید، هر محصول را شخصی و منحصر به فرد می کند؛ یک کار هنری در خانه شما!

معرفی برند:
«ایکیا» (IKEA) یک شرکت چندملیتی سوئدی است که مقر اصلی آن در هلند است که مبلمان، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی «آماده مونتاژ» و بسیاری دیگر از محصولات مرتبط به خانه را طراحی و تولید می کند و از طریق فروشگاه هایش در سراسر دنیا، مستقیماً به فروش می رساند. ایکیا در سال 1943 توسط «اینگوار کامپراد» (Ingvar Kamprad) 17 ساله در سوئد تأسیس شد و از سال 2008 بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان بوده است. اگر چه لوازم خانگی و مبلمان ایکیا در سوئد طراحی می‌شوند، تولید آن‌ها عمدتاً در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود تا قیمت تمام شده محصول کمتر شود. بیشتر محصولات ایکیا به دست مصرف‌کننده نهایی اسمبل می‌شود.
ایکیا تولیدکننده بیش از ۱۲۰۰۰ کالای مصرفی خانگی است که شامل مبلمان، کمد و کابینت و جارختی، تخت خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم پخت‌وپز و میز آرایی، انواع ظروف سرامیکی و چینی و پلاستیکی، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، ملزومات سفر و پیک‌نیک، تزیینات منزل، لوازم شست‌وشو و خشک‌شویی، گل و گلدان و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی می‌شود. راز موفقیت ایکیا در این است که سبک جدیدی از طراحی وسایل منزل را دنبال نموده است. سبکی که بر سادگی و حذف زوائد غیرکاربردی از اثاثیه منزل متمرکز است. در محصولات برند ایکیا خبری از نقش‌ و نگارهای تزئینی پیچیده که در مبلمان کلاسیک می‌بینیم، نیست. در میز و صندلی و مبلمان برند ایکیا سعی می‌شود زیبایی از دل سادگی بیرون بیاید. هم اکنون (سال 2021)، 422 فروشگاه ایکیا در 50 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند.
وبسایت رسمی محصول

جنس
شیشه
رنگ
شفاف
وزن
650 گرم
قطر
26 سانتی متر
ارتفاع
5 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
26x26x5 سانتی متر
کشور مبدأ محصول
سوئد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...