ساعت دیواری ایکیا مدل DILLADE کد 30490238

IKEA DILLADE wall clock - copper colour - 30490238

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • جنس: پلاستیک
  • رنگ: مسی
  • وزن: 800 گرم
  • قطر: 35 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت دیواری ایکیا مدل DILLADE کد 30490238 محصولی از برند با کیفیت و معتبر «ایکیا» (IKEA) است. ساعت دیواری DILLADE دارای سیستم کوارتز است و تنظیمات زمان را به صورت دقیق حفظ می کند. این ساعت دیواری ایکیا بسیار کم مصرف است و با یک عدد باتری قلمی 1.5 ولتی (LR6 AA 1.5V) کار می کند. البته توصیه می شود از باتری های قلیایی در ساعت استفاده شود. در ساعت دیواری DILLADE صدای تیک تاک آزاردهنده ای وجود ندارد زیرا ساعت دارای حرکت کوارتز و بی صدا است. صفحه محافظ از جنس شیشه، عقربه های ساعت از جنس آلومینیوم با پوشش رنگی اکریلیک و پلی اورتان باقی قسمت ها از جنس پلاستیک پلی پروپیلن با پوشش لاک پلی اورتان/اکریلیک شفاف رنگی ساخته شده است.

محصولات مرتبط

نکات مراقبتی:

  • برای تمیز کردن، از گردگیر استفاده شود.
  • مصالح و متریال های مختلف دیواری، به انواع مختلفی پیچ و ثابت کننده نیاز دارند. بهتر است از وسایل ثابت کننده مناسب برای دیوارهای خانه استفاده شود.

ایکیا و پلاستیک
پلاستیک یک ماده کلیدی برای ایکیا است و در آینده نیز همینطور باقی می ماند. پلاستیک محکم، بادوام، سبک وزن و پرکاربرد است. پلاستیک جزء اصلی در تعداد زیادی از محصولات ایکیا است و کاربردهای بسیار متنوعی از مواد رویه ای و پوششی مانند رنگ و ورقه گرفته تا پیچ و گیره قفسه دارد. نگرانی های معقول زیادی در رابطه با تأثیر پلاستیک بر محیط زیست وجود دارد و در ایکیا این موضوع بسیار جدی گرفته می شود. به‌عنوان بخشی از سفر چرخه ای اصلی و انتقال از مواد اولیه فسیلی خام، ایکیا سخت کار می‌کند تا تمام پلاستیک موجود در محصولات مبلمان خانگی خود را به پلاستیک ساخته شده از مواد خام بازیافتی و یا تجدیدپذیر تبدیل کند.
فقط پلاستیک بازیافتی یا تجدید پذیر
پلاستیک بیشتر از نفت و گاز که منابع فسیلی تجدیدناپذیر هستند، به دست می آید. این منابع خود را تمدید نمی کنند و در نهایت تمام می شوند. چشم انداز جاه طلبانه ایکیا این است که تا سال 2030، تمام پلاستیک های استفاده شده در محصولاتش با مواد تجدید پذیر یا بازیافتی ساخته شوند. پلاستیک تجدیدپذیر از موادی مانند روغن نباتی، ذرت، دانه گندم و نیشکر ساخته می شود. پلاستیک بازیافتی این امکان را می‌دهد که به محصولات غیرقابل تجزیه به صورت طبیعی مانند بطری‌های PET (نوعی پلی استر) که در حالت عادی سرانجام به محل دفن زباله منتهی می‌شوند، زندگی دوباره ای داده شود. استفاده از منابع قابل بازیافت نیز وابستگی ایکیا را به نفت، به عنوان ماده خام، کاهش می دهد. در حال حاضر بیش از 40 درصد از محصولات پلاستیکی ایکیا با مواد بازیافتی و تجدیدپذیر ساخته می شوند و هدف ایکیا رسیدن به 100 درصد است. همانطور که ایکیا روز به روز به محصولات ساخته شده از مواد بازیافتی و تجدید پذیر خود اضافه می کند، امیدوار است که الهام بخش شرکت های دیگر برای انجام همین کار باشد.
حذف تدریجی پلاستیک یکبار مصرف
اقلام پلاستیکی یکبار مصرف اگر مسئولانه دفع نشوند، اکوسیستم ها را آلوده می کنند. به عنوان بخشی از تعهد خود به مردم دنیا و کره زمین، همه محصولات پلاستیکی یکبار مصرف از حیطه محصولات مرتبط با اسباب و اثاث منزل در سال 2020 از خطوط تولید ایکیا کنار گذاشته شدند. این شامل اقلامی مانند بشقاب، فنجان و نی های پلاستیکی است که در رستوران ها، اغذیه فروشی ها، و کافه های ایکیا ارائه می شود. همه این محصولات با اقلام یکبار مصرف ساخته شده از منابع تجدید پذیر جایگزین شدند.
PET و PP، متداول ترین پلاستیک های مورد استفاده ایکیا
پلی اتیلن ترفتالات (PET) و پلی پروپیلن (PP) پلاستیک های بادوام، بهداشتی و مقاوم در برابر شکستگی و خرد شدن هستند. آنها آب بسیار کمی جذب می کنند و مقاومت شیمیایی خوبی دارند. PET و PP هر دو قابل استفاده مجدد و بازیافت هستند که باعث کاهش ضایعات می شود و از طریق استفاده مجدد در ساخت محصول، به آنها بارها بارها عمر دوباره می بخشند. PET بازیافت‌شده‌ترین پلاستیک در جهان است و می‌تواند برای اهداف مختلف مانند بطری‌ها و ظروف پلاستیکی برای بسته‌بندی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها و همچنین برای محصولات مراقبت شخصی، داروها و بسیاری از محصولات مصرفی دیگر استفاده شود. در ایکیا عمدتاً از PET بازیافت شده در جعبه ها، مواد پرکننده منسوجات و ورقه های روی کابینت ها و میز کار آشپزخانه استفاده می شود. PET توسط سازمان های بهداشتی به عنوان ماده ای ایمن برای استفاده برای ظروف غذا و نوشیدنی تایید شده است. ایکیا از PET بازیافت شده ای استفاده می کند که مبتنی بر پلاستیک های پسا مصرفی است؛ به این معنی که از بطری های پلاستیکی که جمع آوری و ساماندهی شده اند، بدست می آید.
تمیز و ایمن
ایکیا ایمنی محصولات را بسیار جدی می‌گیرد و همه محصولات تست می شوند و با سخت‌ترین قوانین و استانداردهای ایمنی در تمام بازارهای ایکیا مطابقت دارند. مشتریان باید همیشه اطمینان داشته باشند که محصولات خریداری شده از ایکیا برای استفاده و مصرف، کاملاً ایمن و سالم هستند. ایکیا در نظر دارد استفاده از مواد شیمیایی و موادی را که می تواند برای مردم و محیط زیست مضر باشد، به حداقل برساند یا آنها را به طور کامل از چرخه تولید خود خارج کند.
با اتحاد و همدلی می توان کارهای بیشتری انجام داد!
سفر ایکیا در مسیراستفاده از پلاستیک بازیافتی یا تجدید پذیر مدتی طول می کشد و به روش های جدیدی برای انجام کارها نیاز دارد؛ اما مصمم است که مسئولیت پذیر باشد و راه حل های جدیدی در این زمینه بیابد. ایکیا می خواهد به مشتریان خود این امکان را بدهد که محصولات ساخته شده از مواد پایدارتر را انتخاب کنند تا بتوانند روزی دوباره بازیافت شوند. با هم، می توان تغییرات بزرگی ایجاد کرد!

معرفی برند:
«ایکیا» (IKEA) یک شرکت چندملیتی سوئدی است که مقر اصلی آن در هلند است که مبلمان، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی «آماده مونتاژ» و بسیاری دیگر از محصولات مرتبط به خانه را طراحی و تولید می کند و از طریق فروشگاه هایش در سراسر دنیا، مستقیماً به فروش می رساند. ایکیا در سال 1943 توسط «اینگوار کامپراد» (Ingvar Kamprad) 17 ساله در سوئد تأسیس شد و از سال 2008 بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان بوده است. اگر چه لوازم خانگی و مبلمان ایکیا در سوئد طراحی می‌شوند، تولید آن‌ها عمدتاً در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود تا قیمت تمام شده محصول کمتر شود. بیشتر محصولات ایکیا به دست مصرف‌کننده نهایی اسمبل می‌شود.
ایکیا تولیدکننده بیش از ۱۲۰۰۰ کالای مصرفی خانگی است که شامل مبلمان، کمد و کابینت و جارختی، تخت خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم پخت‌وپز و میز آرایی، انواع ظروف سرامیکی و چینی و پلاستیکی، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، ملزومات سفر و پیک‌نیک، تزیینات منزل، لوازم شست‌وشو و خشک‌شویی، گل و گلدان و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی می‌شود. راز موفقیت ایکیا در این است که سبک جدیدی از طراحی وسایل منزل را دنبال نموده است. سبکی که بر سادگی و حذف زوائد غیرکاربردی از اثاثیه منزل متمرکز است. در محصولات برند ایکیا خبری از نقش‌ و نگارهای تزئینی پیچیده که در مبلمان کلاسیک می‌بینیم، نیست. در میز و صندلی و مبلمان برند ایکیا سعی می‌شود زیبایی از دل سادگی بیرون بیاید. هم اکنون (سال 2021)، 422 فروشگاه ایکیا در 50 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند.
وبسایت رسمی محصول

جنس
پلاستیک
رنگ
مسی
وزن
800 گرم
قطر
35 سانتی متر
عمق
4.5 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
36x36x5 سانتی متر
کشور مبدأ محصول
سوئد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...