سینی ایکیا مدل GLATTIS کد 70350113

IKEA GLATTIS tray - brass colour - 70350113

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • جنس: استیل
  • رنگ: برنجی
  • وزن: 620 گرم
  • قطر: 38 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سینی ایکیا مدل GLATTIS کد 70350113 محصولی از برند با کیفیت و معتبر «ایکیا» (IKEA) است. GLATTIS یک سینی پر زرق و برق هم برای خوردنی های خوشمزه مهمانی و هم برای دکورهای زیبا است. رنگ برنجی سینی GLATTIS حسی از تجمل روزمره را القا می کند و لبه بلند آن باعث می شود اشیاء درون سینی در همان جایی که هستند، باقی بمانند. حمل سینی استیل GLATTIS به لطف لبه محافظ آن آسان است و از لیز خوردن چیزهای درون سینی جلوگیری می کند. این سینی ایکیا از جنس استیل ساخته شده است که بسیار بادوام است و به راحتی تمیز می شود و با طراحی شسته رفته و تمیز و شیک، با انواع مختلف چیدمان میز به خوبی هماهنگ می شود. سطح سینی با رنگ برنجی آبکاری شده است و جلوه بسیار زیبایی به سینی داده است.

محصولات مرتبط

طراح این ست قاشق و چنگال زیبای ایکیا، خانم «ماریا وینکا» (Maria Vinka) و خانم «آنا افورلوند» (Anna Efverlund) است.

نکات مراقبتی:

  • برای تمیز کردن، از یک پارچه مرطوب استفاده شود.

درباره استیل:

استیل یا فولاد ضد زنگ (Stainless steel) در همه چیز از سازه های ساختمانی و اتومبیل گرفته تا سینک و چاقو یافت می شود. علت کاربردهای زیاد و گسترده و متنوع استیل مشخص است. استیل سخت و بادوام است و در برابر خوردگی یا زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد. عموماً مقدار نیکل پایینی دارد و برای ساخت محصولات ایکیا عمدتاً از استیل بدون نیکل استفاده می شود. مانند بسیاری از فلزات دیگر، می توان آن را بارها و بارها بازیافت کرد تا به چیزهای جدید و مقاوم تبدیل شود، بدون اینکه خواص ارزشمند خود را از دست بدهد.

معرفی برند:
«ایکیا» (IKEA) یک شرکت چندملیتی سوئدی است که مقر اصلی آن در هلند است که مبلمان، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی «آماده مونتاژ» و بسیاری دیگر از محصولات مرتبط به خانه را طراحی و تولید می کند و از طریق فروشگاه هایش در سراسر دنیا، مستقیماً به فروش می رساند. ایکیا در سال 1943 توسط «اینگوار کامپراد» (Ingvar Kamprad) 17 ساله در سوئد تأسیس شد و از سال 2008 بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان بوده است. اگر چه لوازم خانگی و مبلمان ایکیا در سوئد طراحی می‌شوند، تولید آن‌ها عمدتاً در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود تا قیمت تمام شده محصول کمتر شود. بیشتر محصولات ایکیا به دست مصرف‌کننده نهایی اسمبل می‌شود.
ایکیا تولیدکننده بیش از ۱۲۰۰۰ کالای مصرفی خانگی است که شامل مبلمان، کمد و کابینت و جارختی، تخت خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم پخت‌وپز و میز آرایی، انواع ظروف سرامیکی و چینی و پلاستیکی، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، ملزومات سفر و پیک‌نیک، تزیینات منزل، لوازم شست‌وشو و خشک‌شویی، گل و گلدان و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی می‌شود. راز موفقیت ایکیا در این است که سبک جدیدی از طراحی وسایل منزل را دنبال نموده است. سبکی که بر سادگی و حذف زوائد غیرکاربردی از اثاثیه منزل متمرکز است. در محصولات برند ایکیا خبری از نقش‌ و نگارهای تزئینی پیچیده که در مبلمان کلاسیک می‌بینیم، نیست. در میز و صندلی و مبلمان برند ایکیا سعی می‌شود زیبایی از دل سادگی بیرون بیاید. هم اکنون (سال 2021)، 422 فروشگاه ایکیا در 50 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند.
وبسایت رسمی محصول

جنس
استیل
رنگ
برنجی
وزن
620 گرم
قطر
38 سانتی متر
ارتفاع
3 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
38x38x3 سانتی متر
کشور مبدأ محصول
سوئد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...