سرویس قابلمه 9 تکه ایکیا مدل +365 IKEA کد 20484332

IKEA IKEA 365+ 9-piece cookware set - stainless steel - 20484332

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • جنس: استیل
  • رنگ: نقره ای
  • وزن: 6.68 کیلوگرم
  • حجم بزرگترین قابلمه: 10 لیتر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرویس قابلمه 9 تکه ایکیا مدل +365 IKEA کد 20484332 محصولی از برند با کیفیت و معتبر «ایکیا» (IKEA) است. این ست ظروف آشپزی ایکیا دارای طراحی تمیز و ساده است و استفاده از آن آسان است. جنس استیل و کف پهن قابلمه های +365 IKEA باعث گرم شدن سریع آن می‌شود و تنظیم دمای این قابلمه ها را بسته به نوع غذا، آسان‌تر می کند. این قابلمه های ایکیا روی همه انواع اجاق گاز از جمله اجاق صفحه ای القایی به خوبی کار می کند. دسته های قابلمه از استیل است و طوری طراحی شده اند که انتقال حرارت با کمترین میزان به آنها صورت گیرد. قابلمه های +365 IKEA از جنس استیل و بسیار با دوام هستند و به راحتی تمیز می شوند. کف پهن با لبه های خمیده، قابلمه +365 IKEA را برای استفاده در اجاق گاز و اجاق صفحه ای القایی کاملاً مناسب می کند. کف ضخیم این قابلمه ایکیا با یک لایه آلومینیوم بین دو لایه استیل تقویت شده است تا انتقال گرما به صورت یکنواخت و متعادل صورت گیرد و اینگونه احتمال سوختن و چسبیدن غذا را کاهش می یابد. این ست دیگ و قابلمه، جمعاً از 5 عدد قابلمه با ابعاد مختلف تشکیل شده است که همگی به جز کوچک ترین قابلمه دارای درب هستند.

محصولات مرتبط

به لطف طراحی هوشمندانه دسته ها، می توان قابلمه های کوچکتر را در قابلمه های بزرگتر از همان سری قرار داد تا فضای بسیار کمتری را اشغال کنند و اینگونه فضا برای گذاشتن چیزهای دیگری در کابینت باز می شود. داخل قابلمه +365 IKEA به صورت خمیده و گرد است که هم زدن و در آوردن غذا را به خصوص برای غذاهای پلویی، ته چین، ته دیگ و مانند اینها را آسان تر می کند. این دیگ و قابلمه ایکیا دارای درب ساخته شده از استیل هستند که باعث می شود گرما به داخل ظروف منعکس شود و محتویات را سریعتر به جوش آورد و در عین حال مصرف انرژی کاهش یابد. همچنین از آنجاییکه این قابلمه های استیل ایکیا تماما از فلز ساخته شده اند، می توان از آنها در فر و اون نیز استفاده کرد. استفاده از درب، محتویات قابلمه را سریعتر به جوش می آورد؛ و اینگونه می توان در زمان، انرژی و هزینه صرفه جویی کرد. دریچه بخار فشار درون دیگ را کاهش می دهد تا غذا به خارج از دیگ نجوشد. همچنین بهتر است غذا را روی حرارت ملایم پخت زیرا اینگونه علاوه بر اینکه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود، استیل موجود در قابلمه گرما را بهتر جذب می کند و غذا را برای مدت طولانی تری گرم نگه می دارد. سه تا از قابلمه های +365 IKEA دارای دو دستگیره و دو تای دیگر که از نظر ابعاد کوچکتر هستند، دارای دسته های بلند ماهی تابه ای هستند.
طراح این ست قابلمه زیبای ایکیا، آقای «دیوید وال» (David Wahl) است.

نکات مراقبتی:

  • قبل از استفاده برای اولین بار شسته شود.
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • قابل استفاده در اون و فر
  • مناسب برای استفاده روی اجاق گاز
  • مناسب برای استفاده روی اجاق گاز القایی
  • مناسب برای استفاده روی اجاق سرامیکی شیشه ای
  • مناسب برای استفاده روی اجاق صفحه ای چدنی

محتویات محصول:

  • یک قابلمه درب دار (10 لیتر) با دو دستگیره
  • یک قابلمه درب دار (5 لیتر) با دو دستگیره
  • یک قابلمه درب دار (3 لیتر) با دو دستگیره
  • یک قابلمه درب دار (2 لیتر) با دسته بلند (دیگچه دسته بلند)
  • یک قابلمه (1 لیتر) با دسته بلند (دیگچه دسته بلند)

درباره استیل:

استیل یا فولاد ضد زنگ (Stainless steel) در همه چیز از سازه های ساختمانی و اتومبیل گرفته تا سینک و چاقو یافت می شود. علت کاربردهای زیاد و گسترده و متنوع استیل مشخص است. استیل سخت و بادوام است و در برابر خوردگی یا زنگ زدگی مقاومت خوبی دارد. عموماً مقدار نیکل پایینی دارد و برای ساخت محصولات ایکیا عمدتاً از استیل بدون نیکل استفاده می شود. مانند بسیاری از فلزات دیگر، می توان آن را بارها و بارها بازیافت کرد تا به چیزهای جدید و مقاوم تبدیل شود، بدون اینکه خواص ارزشمند خود را از دست بدهد.

معرفی برند:
«ایکیا» (IKEA) یک شرکت چندملیتی سوئدی است که مقر اصلی آن در هلند است که مبلمان، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی «آماده مونتاژ» و بسیاری دیگر از محصولات مرتبط به خانه را طراحی و تولید می کند و از طریق فروشگاه هایش در سراسر دنیا، مستقیماً به فروش می رساند. ایکیا در سال 1943 توسط «اینگوار کامپراد» (Ingvar Kamprad) 17 ساله در سوئد تأسیس شد و از سال 2008 بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان بوده است. اگر چه لوازم خانگی و مبلمان ایکیا در سوئد طراحی می‌شوند، تولید آن‌ها عمدتاً در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود تا قیمت تمام شده محصول کمتر شود. بیشتر محصولات ایکیا به دست مصرف‌کننده نهایی اسمبل می‌شود.
ایکیا تولیدکننده بیش از ۱۲۰۰۰ کالای مصرفی خانگی است که شامل مبلمان، کمد و کابینت و جارختی، تخت خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم پخت‌وپز و میز آرایی، انواع ظروف سرامیکی و چینی و پلاستیکی، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، ملزومات سفر و پیک‌نیک، تزیینات منزل، لوازم شست‌وشو و خشک‌شویی، گل و گلدان و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی می‌شود. راز موفقیت ایکیا در این است که سبک جدیدی از طراحی وسایل منزل را دنبال نموده است. سبکی که بر سادگی و حذف زوائد غیرکاربردی از اثاثیه منزل متمرکز است. در محصولات برند ایکیا خبری از نقش‌ و نگارهای تزئینی پیچیده که در مبلمان کلاسیک می‌بینیم، نیست. در میز و صندلی و مبلمان برند ایکیا سعی می‌شود زیبایی از دل سادگی بیرون بیاید. هم اکنون (سال 2021)، 422 فروشگاه ایکیا در 50 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند.
وبسایت رسمی محصول

جنس
استیل
رنگ
نقره ای
وزن
6.68 کیلوگرم
حجم بزرگترین قابلمه
10 لیتر
حجم قابلمه بزرگ
5 لیتر
حجم قابلمه متوسط
3 لیتر
حجم قابلمه کوچک
2 لیتر
حجم کوچک ترین قابلمه
1 لیتر
قطر قابلمه بزرگ
28 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
57x32x22 سانتی متر
کشور مبدأ محصول
سوئد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...