سرویس غذاخوری 24 پارچه ایکیا مدل FARGKLAR کد 30478222

IKEA FARGKLAR 24-piece dinnerware set - matt light pink - 30478222

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: صورتی روشن مات
  • وزن: 13.6 کیلوگرم
  • قطر بشقاب بزرگ: 26 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرویس غذاخوری 24 پارچه ایکیا مدل FARGKLAR کد 30478222 محصولی از برند با کیفیت و معتبر «ایکیا» (IKEA) است. یک شروع عالی برای هر وعده غذایی! ست ظروف غذاخوری FARGKLAR با طراحی ساده و شیک، به راحتی با سایر ظروف غذاخوری روی میز ست می شود. طراحی ساده و کاربردی ظروف غذاخوری FARGKLAR به راحتی با رنگ‌ها، اشکال یا انواع مختلف لعاب‌ها هماهنگ می‌شود و FARGKLAR را به پایه‌ همیشگی میز ناهارخوری شما در موقعیت ها و مناسبت های مختلف تبدیل می‌کند. این سرویس غذاخوری 24 پارچه ایکیا دارای رنگ بندی است و سلایق مختلف را پوشش می دهد و شامل 8 بشقاب غذاخوری بزرگ، 8 بشقاب کناری یا میوه خوری کوچک و 8 کاسه سوپ خوری می باشد. چه بخواهید یک میز پر زرق و برق تشریفاتی و رسمی با ظروف درخشنده و براق بچینید و چه بخواهید یک میز ساده و مدرن و صمیمی با رنگ های مات داشته باشید، ست غذاخوری FARGKLAR با رنگ های مختلف و با طراحی مات و براق مناسب سلیقه خاص خود شماست. این ظروف غذاخوری ایکیا قابلیت استفاده در مایکروویو و ماشین ظرفشویی را نیز دارا هستند.

محصولات مرتبط

رنگ های دیگر محصول:

با محصولات زیر ست می شود:

نکات مراقبتی:

  • قابل استفاده در مایکروویو
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

محتویات محصول:

  • 8 عدد بشقاب بزرگ (قطر 26 سانتی متر)
  • 8 عدد بشقاب کوچک (قطر 20 سانتی متر)
  • 8 عدد کاسه (قطر 16 سانتی متر، ارتفاع 6 سانتی متر)

درباره طراح:
طراح این ست غذاخوری زیبا، خانم «ماریا وینکا» (Maria Vinka) است. خانم ماریا وینکا در مورد این سرویس غذاخوری می گوید:
«من فکر می‌کنم ظروف غذاخوری باید غذا را در مرکز توجه قرار دهند و آنچه را که می‌پزید و سرو می‌کنید، برجسته کند. FARGKLAR از فرهنگ های غذایی در سراسر جهان الهام گرفته شده است و با همه چیز از غذاهای برنجی و پاستا گرفته تا تاکو و سوشی هماهنگی و هارمونی دارد. دوست دارم بگویم این ظروف مثل آفتاب پرست آشپزخانه هستند! یعنی با اشکال و رنگ هایی که با یکدیگر و باقی چیزهایی که در خانه دارید، مطابقت دارند. امیدوارم که این ظروف غذاخوری در کنار کاربردی بودن، حس گرم و لطیف و دلپذیری را در شما بر انگیزند؛ حسی شبیه لباس مورد علاقه شما که همیشه احساس خوبی به شما می دهد و دوست دارید آن را بپوشید.»

سرامیک چیست؟
سرامیک ماده ای مقاوم در برابر حرارت و بادوام است که هزاران سال است که انسان ها برای ساختن اشیاء کاربردی از آن استفاده می کنند. مواد پایه سرامیک، انواع مختلفی از خاک رس است که در کوره پخته می شوند و به چیزهایی مانند سفال، ظروف سنگی و چینی آلات تبدیل می شود. در IKEA عمدتاً از سرامیک برای ساخت گلدان های گیاهی، چینی آلات، سنگ روشویی و سینک آشپزخانه استفاده می شود. از آنجایی که می توان آن را به اشکال مختلف درآورد و رنگ و لعاب دلخواه را به آن داد، با توجه به سبک و ظاهر مورد علاقه، همه چیز با آن امکان پذیر می شود و پایانی ندارد.

معرفی برند:
«ایکیا» (IKEA) یک شرکت چندملیتی سوئدی است که مقر اصلی آن در هلند است که مبلمان، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی «آماده مونتاژ» و بسیاری دیگر از محصولات مرتبط به خانه را طراحی و تولید می کند و از طریق فروشگاه هایش در سراسر دنیا، مستقیماً به فروش می رساند. ایکیا در سال 1943 توسط «اینگوار کامپراد» (Ingvar Kamprad) 17 ساله در سوئد تأسیس شد و از سال 2008 بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان بوده است. اگر چه لوازم خانگی و مبلمان ایکیا در سوئد طراحی می‌شوند، تولید آن‌ها عمدتاً در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود تا قیمت تمام شده محصول کمتر شود. بیشتر محصولات ایکیا به دست مصرف‌کننده نهایی اسمبل می‌شود.
ایکیا تولیدکننده بیش از ۱۲۰۰۰ کالای مصرفی خانگی است که شامل مبلمان، کمد و کابینت و جارختی، تخت خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم پخت‌وپز و میز آرایی، انواع ظروف سرامیکی و چینی و پلاستیکی، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، ملزومات سفر و پیک‌نیک، تزیینات منزل، لوازم شست‌وشو و خشک‌شویی، گل و گلدان و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی می‌شود. راز موفقیت ایکیا در این است که سبک جدیدی از طراحی وسایل منزل را دنبال نموده است. سبکی که بر سادگی و حذف زوائد غیرکاربردی از اثاثیه منزل متمرکز است. در محصولات برند ایکیا خبری از نقش‌ و نگارهای تزئینی پیچیده که در مبلمان کلاسیک می‌بینیم، نیست. در میز و صندلی و مبلمان برند ایکیا سعی می‌شود زیبایی از دل سادگی بیرون بیاید. هم اکنون (سال 2021)، 422 فروشگاه ایکیا در 50 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند.
وبسایت رسمی محصول

جنس
سرامیک
رنگ
صورتی روشن مات
وزن
13.6 کیلوگرم
قطر بشقاب بزرگ
26 سانتی متر
قطر بشقاب کوچک
20 سانتی متر
قطر کاسه
16 سانتی متر
ارتفاع کاسه
6 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
33x28x28 سانتی متر
کشور مبدأ محصول
سوئد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...