ست روشویی 3 تکه ایکیا مدل STORAVAN کد 70429003

IKEA STORAVAN 3-piece bathroom set - white - 70429003

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • جنس: پلاستیک
  • وزن: 180 گرم
  • رنگ: سفید
  • جامسواکی: 40 سی سی (ارتفاع 11 سانتی متر)
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست روشویی ایکیا مدل STORAVAN کد 70429003 سه تکه، محصولی از برند با کیفیت و معتبر «ایکیا» (IKEA) است. طراحی ساده ست STORAVAN با اکثر سبک های روشویی هماهنگی دارد. این ست لوازم روشویی ایکیا تمام چیزهایی را که برای روشویی نیاز است، یعنی جای مسواک، جا مایع دستشویی پمپی و سینی (جا صابونی)، برآورده می کند. این سینی برای صابون و همچنین جواهرات و سایر اقلام کوچک که به راحتی ناپدید می شوند، عالی است. جا مایعی را به راحتی می توان با مایع دستشویی دلخواه پر کرد. محتویات بسته شامل یک عدد جا مایعی پمپی 40 سی سی (ارتفاع 16.5 سانتی متر)، یک عدد جا مسواکی 40 سی سی (ارتفاع 11 سانتی متر) و یک سینی (طول 15 سانتی متر، عرض 7.5 سانتی متر) می شود. ظرف و سینی از جنس پلاستیک پلی پروپیلن و پمپ جا مایعی از جنس پلاستیک پلی اتیلن، پلاستیک پلی پروپیلن ساخته شده است.

محصولات مرتبط

طراح این ست روشویی زیبا، خانم هانا کارینا هیکیلا (Hanna Kaarina Heikkila) است.

اقدامات مراقبتی:
برای تمیز کردن، با یک پارچه آغشته به یک محلول پاک کننده ملایم پاک شود و سپس با یک پارچه تمیز خشک شود.

معرفی برند:
«ایکیا» (IKEA) یک شرکت چندملیتی سوئدی است که مقر اصلی آن در هلند است که مبلمان، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی «آماده مونتاژ» و بسیاری دیگر از محصولات مرتبط به خانه را طراحی و تولید می کند و از طریق فروشگاه هایش در سراسر دنیا، مستقیماً به فروش می رساند. ایکیا در سال 1943 توسط «اینگوار کامپراد» (Ingvar Kamprad) 17 ساله در سوئد تأسیس شد و از سال 2008 بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان بوده است. اگر چه لوازم خانگی و مبلمان ایکیا در سوئد طراحی می‌شوند، تولید آن‌ها عمدتاً در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود تا قیمت تمام شده محصول کمتر شود. بیشتر محصولات ایکیا به دست مصرف‌کننده نهایی اسمبل می‌شود.
ایکیا تولیدکننده بیش از ۱۲۰۰۰ کالای مصرفی خانگی است که شامل مبلمان، کمد و کابینت و جارختی، تخت خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم پخت‌وپز و میز آرایی، انواع ظروف سرامیکی و چینی و پلاستیکی، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، ملزومات سفر و پیک‌نیک، تزیینات منزل، لوازم شست‌وشو و خشک‌شویی، گل و گلدان و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی می‌شود.
راز موفقیت ایکیا در این است که سبک جدیدی از طراحی وسایل منزل را دنبال نموده است. سبکی که بر سادگی و حذف زوائد غیرکاربردی از اثاثیه منزل متمرکز است. در محصولات برند ایکیا خبری از نقش‌ و نگارهای تزئینی پیچیده که در مبلمان کلاسیک می‌بینیم، نیست. در میز و صندلی و مبلمان برند ایکیا سعی می‌شود زیبایی از دل سادگی بیرون بیاید. هم اکنون (سال 2021)، 422 فروشگاه ایکیا در 50 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند.
وبسایت رسمی محصول

جنس
پلاستیک
وزن
180 گرم
رنگ
سفید
جامسواکی
40 سی سی (ارتفاع 11 سانتی متر)
جا مایعی پمپی
40 سی سی (ارتفاع 16.5 سانتی متر)
جاصابونی
15x7.5 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
16x14x8 سانتی متر
کشور مبدأ محصول
سوئد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...