روکش کوسن ایکیا مدل GULLKLOCKA کد 00286385

IKEA GULLKLOCKA cushion cover - yellow - 00286385

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • جنس: الیاف مصنوعی، پلی استر
  • وزن: 170 گرم
  • رنگ: زرد
  • طول: 50 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

روکش کوسن ایکیا مدل GULLKLOCKA کد 00286385 محصولی از برند با کیفیت و معتبر «ایکیا» (IKEA) است. پارچه احساس خوبی و نرمی دارد. این روکش یا کاور کوسن کلاسیک ایکیا در چندین رنگ موجود است تا بتوانید با وسایل جدید خود یا با ظاهری که در خانه دارید، مطابقت دهید. جنس این کاور ایکیا از پارچه شنیل است که در تماس با پوست بدن، حس نرمی و لطافت خوبی دارد. GULLKLOCKA دارای یک زیپ است که باعث می شود کاور به راحتی از کوسن جدا شود. روکش کوسن GULLKLOCKA برای کوسن های با سایز 50x50 سانتی متر مناسب است. پارچه این روکش کوسن ایکیا، 90٪  از پلی استر و 10٪ نایلون تشکیل شده است.

محصولات مرتبط

رنگ های دیگر محصول:

اقدامات مراقبتی:
- انقباض: حداکثر تا 4 درصد
- شستشو با ماشین لباسشویی با آب گرم، حالت چرخش معمولی
- کاور قبل از شستشو وارونه و زیپ آن بسته شود.
- از سفید کننده استفاده نشود.
- خشکشویی با چرخش پایین یا معمولی انجام شود.
- اتوکشی با دمای پایین انجام شود
- خشکشویی نکنید.

معرفی برند:
«ایکیا» (IKEA) یک شرکت چندملیتی سوئدی است که مقر اصلی آن در هلند است که مبلمان، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی «آماده مونتاژ» و بسیاری دیگر از محصولات مرتبط به خانه را طراحی و تولید می کند و از طریق فروشگاه هایش در سراسر دنیا، مستقیماً به فروش می رساند. ایکیا در سال 1943 توسط «اینگوار کامپراد» (Ingvar Kamprad) 17 ساله در سوئد تأسیس شد و از سال 2008 بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان بوده است. اگر چه لوازم خانگی و مبلمان ایکیا در سوئد طراحی می‌شوند، تولید آن‌ها عمدتاً در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود تا قیمت تمام شده محصول کمتر شود. بیشتر محصولات ایکیا به دست مصرف‌کننده نهایی اسمبل می‌شود.
ایکیا تولیدکننده بیش از ۱۲۰۰۰ کالای مصرفی خانگی است که شامل مبلمان، کمد و کابینت و جارختی، تخت خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم پخت‌وپز و میز آرایی، انواع ظروف سرامیکی و چینی و پلاستیکی، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، ملزومات سفر و پیک‌نیک، تزیینات منزل، لوازم شست‌وشو و خشک‌شویی، گل و گلدان و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی می‌شود.
راز موفقیت ایکیا در این است که سبک جدیدی از طراحی وسایل منزل را دنبال نموده است. سبکی که بر سادگی و حذف زوائد غیرکاربردی از اثاثیه منزل متمرکز است. در محصولات برند ایکیا خبری از نقش‌ و نگارهای تزئینی پیچیده که در مبلمان کلاسیک می‌بینیم، نیست. در میز و صندلی و مبلمان برند ایکیا سعی می‌شود زیبایی از دل سادگی بیرون بیاید. هم اکنون (سال 2021)، 422 فروشگاه ایکیا در 50 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند.
وبسایت رسمی محصول

جنس
الیاف مصنوعی، پلی استر
وزن
170 گرم
رنگ
زرد
طول
50 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
21x18x3 سانتی متر
نوع
زیپی
کشور مبدأ محصول
سوئد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...