رو انداز ایکیا مدل EVALI کد 60426255

IKEA EVALI throw - dark grey - 60426255

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • جنس: الیاف مصنوعی
  • وزن: 510 گرم
  • رنگ: خاکستری تیره
  • طول: 170 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

رو انداز ایکیا مدل EVALI کد 30500954 محصولی از برند با کیفیت و معتبر «ایکیا» (IKEA) است. رو انداز EVALI فوق العاده نرم و لطیف است و از جنس پارچه بافتنی پشمی ساخته شده است. رو انداز ایکیا EVALI همدمی فوق العاده لطیف برای در آغوش گرفتن و بغل کردن است و رنگ مایل به سفید آن با همه چیز ست می شود. پارچه بسیار نرم «بوکله» (boucle) یک روانداز عالی برای تماشای تلویزیون بر روی مبل یا یک خواب راحت شبانه است. میزان انقباض و انداز EVALI حداکثر 4 درصد است. این محصول در رنگ های دیگری نیز عرضه شده است.

محصولات مرتبط

رنگ های دیگر محصول:

اقدامات مراقبتی:
- شستشو با ماشین لباسشویی با حداکثر دمای 30 درجه سانتیگراد با حالت معمولی انجام شود.
- از وایتکس و سفید کننده برای شستشو استفاده نشود.
- از خشک کن با دمای پایین (حداکثر 60 درجه سانتیگراد) استفاده شود.
- اتوکشی نشود.
- از روش خشکشویی استفاده نشود.

مواد اولیه:
40% لیوسل، 39% آکریلیک، 21% پلی استر
لیوسل یک الیاف نیمه مصنوعی سلولزی است که از چوب ساخته می شود. چوب ماده ای تجدیدپذیر است و برای رشد به آب، آفت کش ها و کودهای مصنوعی کمتری نسبت به پنبه نیاز دارد و از این رو با محیط زیست سازگارتر است.

معرفی برند:
«ایکیا» (IKEA) یک شرکت چندملیتی سوئدی است که مقر اصلی آن درهلند است که مبلمان، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی «آماده مونتاژ» و بسیاری دیگر از محصولات مرتبط به خانه را طراحی و تولید می کند و از طریق فروشگاه هایش در سراسر دنیا، مستقیماً به فروش می رساند. ایکیا در سال 1943 توسط «اینگوار کامپراد» (Ingvar Kamprad) 17 ساله در سوئد تأسیس شد و از سال 2008 بزرگترین خرده فروش مبلمان در جهان بوده است.
گروه ایکیا به دلیل طراحی های مدرن خود برای انواع مختلف لوازم و مبلمان شناخته شده است و کار طراحی داخلی آن اغلب با یک سادگی سازگار با محیط زیست همراه بوده است. علاوه بر این، شرکت ایکیا به دلیل تمرکز کاهش هزینه ساخت محصولات، توجه به جزئیات عملیاتی و طراحی و توسعه مستمر محصولات شناخته شده است که به ایکیا اجازه داده قیمت های خود را نسبت به محصولات مشابه کاهش دهد.
اگر چه لوازم خانگی و مبلمان ایکیا در سوئد طراحی می‌شوند، تولید آن‌ها عمدتاً در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود تا قیمت تمام شده محصول کمتر شود. بیشتر محصولات ایکیا به دست مصرف‌کننده نهایی اسمبل می‌شود.سوئد وود، یکی از شرکتهای تابعه ایکیا، عهده‌دار تولید اجناس چوبی این برند است. بیش از ۱۶۰۰۰ پرسنل سوئد وود در ۱۰ کشور جهان سالانه ۱۰۰ میلیون قطعه مبلمان تولید می‌کنند که این موضوع ایکیا را به یکی از بزرگترین مصرف کنندگان چوب برای تولید محصولات چوبی در دنیا تبدیل کرده است. صنایع دستی نیز بخشی از محصولات ایکیا را تشکیل می‌دهد که عمدتاً در کشورهای هند و بنگلادش تولید می‌شوند. فرش های دستباف ایکیا در هند تولید می‌شوند.
ایکیا تولیدکننده بیش از ۱۲۰۰۰ کالای مصرفی خانگی است که شامل مبلمان، کمد و کابینت و جارختی، تخت خواب و کالای خواب، لوازم سرویس بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم پخت‌وپز و میز آرایی، انواع ظروف سرامیکی و چینی و پلاستیکی، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، ملزومات سفر و پیک‌نیک، تزیینات منزل، لوازم شست‌وشو و خشک‌شویی، گل و گلدان و اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی می‌شود.
راز موفقیت ایکیا در این بود که سبک جدیدی از طراحی وسایل منزل را دنبال کرد. سبکی که بر سادگی و حذف زوائد غیرکاربردی از اثاثیه منزل متمرکز است. در محصولات برند ایکیا خبری از نقش‌ و نگارهای تزئینی پیچیده که در مبلمان کلاسیک می‌بینیم، نیست. در میز و صندلی و مبلمان برند ایکیا سعی می‌شود زیبایی از دل سادگی بیرون بیاید. سادگی آرامش‌بخش و رضایت‌آور است. زندگی انسان امروزی پیچیده و در هم ریخته‌است. ما همواره در محیطهای شلوغ قرار می‌گیریم؛ بنابراین وقتی با سادگی مواجه می‌شویم قدر آن را می‌دانیم و احساس اطمینان دریافت می‌کنیم. هم اکنون (سال 2021)، 422 فروشگاه ایکیا در 50 کشور جهان مشغول به فعالیت هستند.
وبسایت رسمی محصول

جنس
الیاف مصنوعی
وزن
510 گرم
رنگ
خاکستری تیره
طول
170 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
29x13x13 سانتی متر
کشور مبدأ محصول
سوئد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...