تخت بادی دو نفره بست وی مدل فول اسلیپ وینگ بک کد 67620

Bestway Full Sleep Wingback 2-person airbed - 67620

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • طول: 2.33 متر
  • عرض: 1.96 متر
  • ارتفاع تشک: 44 سانتی متر
  • ارتفاع سرتخت: 80 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
20,470,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی دو نفره بست وی مدل فول اسلیپ وینگ بک کد 67620 محصولی بسیار حرفه ای و فوق العاده است که توسط برند معتبر «بست وی» (Bestway) عرضه شده است. فول اسلیپ وینگ بک، یک تخت خواب لوکس و سلطنتی محسوب می شود که با امکانات و فناوری هایی که در آن به کار رفته، آن را به یک تخت منحصر به فرد تبدیل کرده است. این تخت‌خواب دو نفره بست وی می‌تواند هم برای مهمان‌ در خانه و هم برای خوابیدن در حیاط یا فضای باز استفاده شود. عرض این تخت در سایز «کینگ» (King) و 1.96 متر است و برای 2 نفر مناسب است. شرکت بست وی در تخت بادی دو نفره مدل «فول اسلیپ وینگ بک» (Full Sleep Wingback) از فناوری های مختلفی بهره برده است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز نموده است.

محصولات مرتبط

درباره محصول:
تخت بادی دو نفره بست وی مدل فول اسلیپ وینگ بک کد 67620 به لحاظ شیوه طراحی و تولید، در ساختار خود از تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته است. «تری تک» (Tritech) یک متریال رویه 3 لایه است که در برابر فشارهای ناشی از وزن، خمش، کشش و جنبش تست شده است و استحکام و دوام بالایی را از خود نشان می دهد و در عین حال در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) مقاوم است. فناوری «آی-بیم» (I-Beam Construction) مربوط به شیوه طراحی و ساخت تشک های بادی بست وی است که راحتی و آسایش بی بدیلی را در تشک های بادی بست وی به ارمغان می آورد. ساختار آی-بیم نوعی الگوی طراحی در تخت های بادی است که در آن، تشک، برآمدگی ها و فرو رفتگی های بدن شخص را در حالت خوابیده کاملا به شکلی منحصر به فرد، با توجه به بدن هر فرد، به خود جذب می کند و راحتی مطلوب و بهینه ای را برای هر کسی که به دنبال خواب راحت روی تشک بادی است، ارائه می دهد. در این ساختار، پارتیشن های داخلی تشک با وزن بدن تغییر شکل نمی دهند و در همه حال ثابت می مانند. همچنین وزن بدن به طور مساوی در تمام سطح بستر هوا توزیع می شود، حتی زمانی که چندین نفر به طور همزمان روی گوشه ای بنشینند. به زبان ساده تر، اگر چند نفر در یک طرف تخت بنشینند، آن طرف تخت بالا نمی رود و یا به هنگام خواب اگر یک نفر سنگین تر باشد و یا جا به جا شود، در طرف دیگر تخت تغییری ایجاد نمی شود و باعث می شود که دو نفر به راحتی در کنار یکدیگر با آرامش به خواب روند. همچنین ساختار داخلی با یک هسته مش پلی استر که در دو لایه PVC چند لایه قرار گرفته است، مقاومت کششی را در طول زمان افزایش می دهد و از دست دادن هوا را در صورت استفاده مداوم و مکرر، در طی زمان به حداقل می رساند.
از ویژگی های این تخت می توان به وجود سر تخت یا تاج اشاره کرد که می تواند به عنوان تکیه گاه پشتی و جانبی در طرفین به کار رود. وجود تکیه گاه های جانبی در طرفین تخت، این امکان رامی دهد که از سر خوردن یا افتادن شخصی که روی آن خوابیده است، جلوگیری شود. از آپشن های این تخت می توان به دو جا لیوانی بر روی دو طرف سر تخت اشاره کرد و همچنین یک چراغ LED که می توان از آن به عنوان چراغ خواب استفاده کرد. رویه ی تخت جنسی شبیه مخمل دارد و با برامدگی هایی که روی تخت وجود دارد، اجازه نمی دهد ملحفه و روتختی از روی آن لیز بخورد. برآمدگی های عمودی تخت باعث جا به جایی هوا به هنگام خواب می شود و از این رو از تعریق بدن جلوگیری می کند و در نتیجه خواب آرام تری را برای شخص فراهم می کند. همچنین این رویه این قابلیت را دارد که بدون استفاده از محصولات شوینده خاص به راحتی تمیز می شود.
تخت فول اسلیپ وینگ بک بست وی دارای پمپ برقی داخلی است و تخت را تنها ظرف چند دقیقه کاملاً باد می کند و یا تخلیه هوا می کند و همچنین قابلیت ارتجاعی آن را تنظیم می کند. این پمپ باد داخلی به یک پریز برق مستقیم متصل می شود. در مواقعی که دسترسی به برق مقدور نباشد، تخت را می توان با یک پمپ مکانیکی معمولی یا یک پمپ برقی باد کرد. برای انجام این کار، تخت مجهز به یک سوپاپ مخصوص برای اتصال پمپ خارجی است. به همراه این تخت دو نفره بست وی یک کیت شامل یک کیف مناسب برای حمل تخت و یک برچسب مخصوص خود چسب برای تعمیر تشک در صورت لزوم ارائه شده است.

ویژگی های بارز محصول:
- دارای سطح خواب با ثبات و پایدار
- دارای رویه نامسطح و مواج برای تعدیل دما
- دارای هد بورد (تاج یا سرتخت)
- دارای تکیه گاه جانبی
- دارای پمپ داخلی برقی 220-240 ولت
- دارای جا لیوانی
- دارای لامپ خواب

طول
2.33 متر
عرض
1.96 متر
ارتفاع تشک
44 سانتی متر
ارتفاع سرتخت
80 سانتی متر
نوع تخت
2 نفره
ظرفیت وزنی
300 کیلوگرم
رنگ
خاکستری
پمپ داخلی
دارد
جا لیوانی
دارد
چراغ خواب
دارد
وزن
13.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
50x43x30 سانتی متر
محتویات
تخت بادی، کیسه حمل، یک چراغ LED، پچ تعمیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...