حلقه شنای بادی کودک بست وی طرح خرس کد 34058

Bestway Lil Animal Pool Float - 34058

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • طول: 81 سانتی منتر
  • عرض: 56 سانتی متر
  • ارتفاع: 40 سانتی متر
  • وزن: 300 گرم
آماده ارسال ناموجود
690,000
29%
495,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنای بادی کودک بست وی طرح خرس کد 34058 محصولی جذاب و هیجان انگیز مناسب کودکان 1 تا 3 سال است که توسط برند معتبر «بست وی» (Bestway) عرضه شده است. این حلقه شنا وسیله ای بسیار دوست داشتنی و محبوب برای بازی های شاد و مفرح آبی کودکان می باشد که با توجه به ساختاری که دارد، می تواند به عنوان یک شناور بسیار خوب، بر روی آب باقی مانده و کودکان را بر روی خود نگه دارد. با توجه به طراحی کودک پسندی که حلقه شنای شورتی طرح حیوانات دارد، استفاده از آن برای سنین 1 تا 3 سال توصیه می شود. این حلقه شنای شورتی کودک در 3 طرح مختلف طراحی شده است. طرح فیل به رنگ آبی و حلقه کناری بنفش، طرح خرس به رنگ نارنجی و حلقه کناری آبی و طرح اسب آبی به رنگ بنفش و حلقه کناری زرد می باشد.

محصولات مرتبط

طراحی عروسکی حلقه شنای شورتی طرح حیوانات، جلوه زیبا و دوست داشتنی تری را به حلقه شنای شورتی کودک بخشیده است تا اینچنین کودکان به بازی در آب و شنا کردن علاقمند شوند و از سوار شدن بر روی حلقه شنای شورتی کودک روی آب لذت ببرند. در مرکز حلقه شنای شورتی کودک بخش شورت حلقه شنا می باشد که رنگی شفاف داشته و دارای دو حفره بر روی خود است که کودک پاهای خود را از آن عبور خواهد داد. بدین ترتیب پاهای کودک وارد آب شده و حتی می تواند با تکان دادن پاها، خود را به اطراف هدایت کند. کودک می تواند از هر دو سمت حلقه شنا برای نشستن استفاده کند. پهنای بسیار خوب حلقه شنا شورتی کودک همچنین تعادل بهتری را برای کودک ایجاد می کند تا اینچنین کودک حس امنیت بیشتری داشته باشد. همچنین حفره ها به گونه ای طراحی شده که کودک با رد کردن پاها در آنها کاملا احساس راحتی کند و به هیچ وجه اذیت نخواهد شد. 

شرکت بست وی برای ساخت حلقه شنای شورتی کودک از پی وی سی استفاده کرده است که این جنس عالی نیز سبب ساخت محصولی با کیفیت و بادوام شده است. پی وی سی با نام های دیگری همچون وینیل نیز شناخته می شود که همان پلاستیک منعطف طبیعی می باشد. علت نامیدن این پلاستیک با عنوان پلاستیک طبیعی نیز عدم استفاده از مواد شیمیایی برای تولید مواد اولیه آن می باشد؛ از این رو هیچگونه حساسیت پوستی برای کودکان ایجاد نخواهد شد. انعطاف پذیری بسیار خوب پی وی سی، ضد آب بودن آن، عدم ایجاد حساسیت پوستی، مقاومت در برابر نور خورشید و دماهای مختلف آب و هوایی سبب شده است تا بیشتر محصولات بادی از این جنس تولید شوند. برای راه اندازی حلقه شنا شورتی کودک از انواع پمپ های باد دستی و برقی می توان استفاده کرد.

طول
81 سانتی منتر
عرض
56 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
وزن
300 گرم
مناسب
1 - 3 سال
جنس
وینیل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...