ست پنچرگیری ای آر بی مدل اسپیدی سیل 2 کد 10000011

ARB Speedy Seal 2 puncture repair kit - 10000011

از {{model.count}}
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
7,020,000
7%
6,550,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ست پنچرگیری ای آر بی مدل اسپیدی سیل 2 کد 10000011 محصولی کاربردی از برند معتبر «ای آر بی» (ARB) است که در یک جعبه حمل جمع ‌وجور و با رنگ نارنجی که به آسانی در کنار دیگر وسایل پیدا می شود، عرضه شده است. این ست پنچرگیری ای آر بی شامل تمام اجزای لازم برای تعمیر لاستیک‌های رادیال (چندلایه) یا متقاطع بدون تیوب (تیوب لس) بدون جدا کردن لاستیک از خودرو یا رینگ است و ما را از استفاده از لاستیک زاپاس بی نیاز می کند. در این کیت یک ابزار مداد مانند دو سر وجود دارد که توسط آن برقوکاری صورت می گیرد در حالی که ابزار فولادی دیگر امکان تعمیر سریع تایر را با جایگذاری الیاف پنچرگیری در سوراخ فراهم می‌کند. در این مجموعه یک روان کننده برای قرار دادن آسان تر ابزار پنچرگیری در تایر، لوازم جانبی والو یا سوپاپ هوا (ابزار هسته سوپاپ، والوهای یدکی و درپوش سوپاپ) و همچنین 40 عدد لاستیک تعمیری خود جوش خورنده برای بستن کامل هوا، یک آچار آلن، کاتر، گیج لاستیک، دم باریک، آچار برقوکاری و آچار وصله گذاری قرار دارد.

محصولات مرتبط

درباره محصول:
ست پنچرگیری ای آر بی مدل اسپیدی سیل 2 کد 10000011، یک کیت پنچرگیری بسیار حرفه ای برای ماشین های سواری، کامیون، ون، جیپ، ای تی وی، موتور سیکلت، تراکتور و تریلر می باشد. همه می دانیم که پنچر شدن تایر ماشین ممکن هست همیشه اتفاق نیافتد اما بالاخره دیر یا زود ممکن است برای هر کسی پیش آید و در اینجا است که کیت پنچرگیری می تواند در موقعیت های اضطراری این چنینی به کمک ما بیاید و ما را از ماندن طولانی مدت در راه برهاند.

تایرهای تیوبلس یک برتری قابل توجه نسبت به مدل های قدیمی تیوب دار دارند و آن هم امکان پنچرگیری ساده و سریع با استفاده از کیت پنچرگیری قابل حمل است که با توجه به قیمت مناسب آنها، به سادگی قابل خریداری و استفاده هستند و در نتیجه به همراه داشتن آن در خودرو یکی از ضروریات محسوب می شود که می تواند ما را از ماندن در راه به هنگام سفرهای کمپینگ، جنگل گردی، کویر نوردی، سفرهای آفرودی و مسافرت های جاده ای نجات دهد.
این کیت ها عموماً شامل دو ابزار نوک تیز و چند رشته الیاف قطور نخی آغشته به چسب مخصوص می باشند. نحوه کار با این کیت پنچرگیری به این صورت است که ابتدا با بیرون کشیدن قطعه ای که موجب پنچری شده است و پیش از خروج کامل باد از تایر، یکی از این ابزارهای نوک تیز را، که دارای نوک تیز و بسیار زبر است، به منظور پاکسازی و گشاد کردن محل پنچر شدگی به داخل سوراخ فرو می کنند و با حرکت رفت و برگشتی دیواره محل سوراخ شده را از هرگونه آلودگی پاک می سازند. سپس بلافاصله درحالی که باد هنوز با فشار از سوراخ به بیرون رانده می شود، بسته به ابعاد سوراخ، یک تا دو الیاف تعمیری را در وسط شکاف با استفاده از ابزار نوک تیز دیگر جایگذاری می کنند.
سپس بسته به نوع و ضخامت تایر، با استفاده از نوک تیز ابزار نگهدارنده، الیاف را با فشار زیاد، تا اندازه ای که حدود 2 تا 3 سانتی متر از دو سر الیاف از تایر بیرون بماند، داخل تایر فرو می کنند. شدت اصطکاک و کوچک بودن سوراخ باعث می شود که هنگام بیرون کشیدن ابزار از درون سوراخ، الیاف های آغشته به چسب در سوراخ جا مانده و ابزار به تنهایی از سوراخ خارج می شود. درصورتی که این عمل با دقت و بر اساس ویژگی های سوراخ نظیر زاویه، ابعاد و عمق انجام گرفته باشد، به محض بیرون کشیدن ابزار و جایگذاری الیاف درون سوراخ، بلافاصله پنچری رفع شده و نشتی باد بند می آید. سپس مقدار اضافه و بیرون زده الیاف را تا همسطح شدن ان با سطح تایر، با سیم چین یا قیچی قطع می کنند و تایر بلافاصله آماده باد شدن و استفاده مجدد است.

نحوه استفاده:
1. جسم را با استفاده از انبردست (دم باریک) خارج کنید.
2. روان کننده را به ابزار ریمر بمالید.
3. ابزار ریمر را در محل سوراخ فشار داده و بچرخانید تا سوراخ تمیز شود.
4. الیاف را از طریق ابزار دو سر نوک تیز به داخل سوراخ فشار دهید.
5. واشر روی ابزار وصله گذاری را محکم روی لاستیک نگه دارید و دسته را بکشید.
6. تکه اضافی را با کاتر برش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...