تخت بادی یک نفره بست وی مدل ریفایند فورتک کد 69001

Bestway Refined Fortech twin airbed with built-in pump- 69001

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • طول: 1.91 متر
  • عرض: 97 سانتی متر
  • ارتفاع تشک: 33 سانتی متر
  • نوع تخت: یک نفره
آماده ارسال ناموجود
6,150,000
5%
5,860,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت بادی یک نفره بست وی مدل ریفایند فورتک کد 69005 محصولی بسیار حرفه ای و فوق العاده است که توسط برند معتبر «بست وی» (Bestway) عرضه شده است. تخت بادی «ریفایند فورتک» (Refined Fortech)، یک تخت خواب یک نفره عالی برای اتاق خواب بچه ها، نوجوانان و بزرگسالان محسوب می شود که با امکانات و فناوری هایی که در آن به کار رفته، آن را به یک تخت منحصر به فرد تبدیل کرده است. این تخت‌خواب یک نفره بست وی می‌تواند هم برای مهمان‌ در خانه و هم برای خوابیدن در حیاط یا فضای باز استفاده شود. عرض این تخت 97 سانتی متر و ارتفاع آن 33 سانتی متر است و برای یک نفر مناسب است. شرکت بست وی در تخت بادی ریفایند فورتک از فناوری های مختلفی بهره برده است که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز نموده است. فیبر فورتک ترکیبی از پارچه پلی استر متراکم و PVC بادوام است که سطوح بالایی از استحکام، دوام و راحتی را فراهم می کند. پارتیشن های داخلی این تخت زیر وزن بدن تغییر شکل نمی دهند و همیشه ثابت می مانند. وزن فرد به طور مساوی در تمام سطح تخت بادی توزیع می شود و حتی ثبات بیشتری نسبت به تخت های بادی کلاسیک ایجاد می کند.

محصولات مرتبط

درباره محصول:
تخت بادی یک نفره بست وی مدل ریفایند فورتک کد 69005 یک انتخاب جذاب برای کسانی است که به یک تخت راحت و کاربردی برای خواب نیاز دارند. چه هنگامی که به یک تخت موقت اضافی برای مهمانان در خانه و چه زمانی که به یک جای خواب راحت دائمی در اتاق خواب خود نیاز داشته باشیم، این تخت می تواند پاسخگوی نیاز ما باشد.
تخت بادی فورتک بست وی، به لحاظ شیوه طراحی و تولید، در ساختار خود از تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته است. تکنولوژی «فورتک» (Fortech) به کار رفته در ساختار داخلی تخت، بهترین راه حل را برای دوام و طول عمر ارائه می دهند. این نوآوری مهندسی، مش پلی استر و PVC بادوام را به هم می‌آمیزد تا تخت در برابر کشیدگی و افتادگی مقاوم باشد و در عین حال دارای لطافت و نرمی خاصی به هنگام لمس باشد. ساختار فورتک با یک هسته مش پلی استر که در دو لایه PVC چند لایه قرار گرفته است، مقاومت کششی تخت بادی را در طول زمان افزایش می دهد و از دست دادن هوا را در صورت استفاده مداوم و مکرر، در طی زمان به حداقل می رساند.
فناوری «آی-بیم» (I-Beam Construction) مربوط به شیوه طراحی و ساخت تشک های بادی بست وی است که راحتی و آسایش بی بدیلی را در تشک های بادی بست وی به ارمغان می آورد. ساختار آی-بیم نوعی الگوی طراحی در تخت های بادی است که در آن، تشک، برآمدگی ها و فرو رفتگی های بدن شخص را در حالت خوابیده کاملا به شکلی منحصر به فرد، با توجه به بدن هر فرد، به خود جذب می کند و راحتی مطلوب و بهینه ای را برای هر کسی که به دنبال خواب راحت روی تشک بادی است، ارائه می دهد. در این ساختار، پارتیشن های داخلی تشک با وزن بدن تغییر شکل نمی دهند و در همه حال ثابت می مانند. همچنین وزن بدن به طور مساوی در تمام سطح بستر هوا توزیع می شود، حتی زمانی که چندین نفر به طور همزمان روی گوشه ای بنشینند.
از ویژگی های این تخت می توان به وجود بالش سر خود که در قسمت تکیه گاه سر تعبیه شده، اشاره کرد که ارتفاع بیشتری نسبت به باقی جاهای تخت دارد. رویه ی تخت جنسی شبیه مخمل دارد و با برامدگی هایی که روی تخت وجود دارد، اجازه نمی دهد ملحفه و روتختی از روی آن لیز بخورد. برامدگی های آج مانند تخت باعث جا به جایی هوا به هنگام خواب می شود و از این رو از تعریق بدن جلوگیری می کند و در نتیجه خواب آرام تری را برای شخص فراهم می کند. همچنین این رویه این قابلیت را دارد که بدون استفاده از محصولات شوینده خاص به راحتی تمیز می شود.
تخت فورتک بست وی دارای پمپ برقی داخلی است و تخت را تنها ظرف چند دقیقه کاملاً باد می کند و یا تخلیه هوا می کند و همچنین قابلیت ارتجاعی آن را تنظیم می کند. این پمپ باد داخلی به یک پریز برق مستقیم متصل می شود. در مواقعی که دسترسی به برق مقدور نباشد، تخت را می توان با یک پمپ مکانیکی معمولی یا یک پمپ برقی باد کرد. برای انجام این کار، تخت مجهز به یک سوپاپ مخصوص برای اتصال پمپ خارجی است. به همراه این تخت یک نفره بست وی یک کیت شامل یک کیف مناسب برای حمل تخت و یک برچسب مخصوص خود چسب برای تعمیر تشک در صورت لزوم ارائه شده است.

لازم به ذکر است که ارتفاع تخت بادی تک نفره ریفایند فورتک بست وی از مدل اسنس فورتک بست وی 3 سانتی متر و وزن آن 700 گرم کمتر است و علاوه بر اینها طرح رویه این دو مدل با یکدیگر متفاوت است اما به لحاظ تکنولوژی ساخت کاملا مشابه هستند.

ویژگی های بارز محصول:
- دارای سطح خواب با ثبات و پایدار
- دارای رویه نامسطح و مواج برای تعدیل دما
- دارای بالش سرخود
- دارای پمپ داخلی برقی 220-240 ولت

طول
1.91 متر
عرض
97 سانتی متر
ارتفاع تشک
33 سانتی متر
نوع تخت
یک نفره
ظرفیت وزنی
227 کیلوگرم
رنگ
بژ و آبی
پمپ داخلی
دارد
وزن
4.6 کیلوگرم
جنس
وینیل
ابعاد بسته بندی
38x36x15 سانتی متر
محتویات
تخت بادی، کیف حمل، پچ تعمیر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...