بالش بادی پاویلو مدل تاف لایت فلکس کد 69603

Bestway Pavillo ToughLite Flex Pillow - 69603

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • ابعاد: 47 × 31 × 15 سانتی متر
  • ابعاد بسته بندی: 7x13 سانتی متر
  • وزن: 90 گرم
  • رنگ: سبز
آماده ارسال ناموجود
800,000
26%
599,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بالش بادی پاویلو مدل تاف لایت فلکس کد 69603 محصولی کاربردی از شرکت «بست وی» (Bestway) است که با برند «پاویلو» (Pavillo) که به صورت تخصصی برای تجهیزات و لوازم کمپینگ عرضه می شود، تولید شده است. بالش بادی پاویلو تاف لایت از مواد TPU (پلی اورتان ترموپلاستیک) و اسپندکس (نوعی پارچه مصنوعی) ساخته شده است که نرم و انعطاف پذیر است و در عین حال دارای قابلیت حمایت کنندگی و تکیه گاهی خوبی برای زیر سر است. بالش پاویلو تاف لایت بست وی علاوه بر اینکه بسیار راحت است، به هنگام تکان خوردن و پهلو به پهلو شدن در خواب، کوچک ترین صدایی را تولید نمی کند. این بالش بادی سبک به سرعت باد می شود و در عرض چند ثانیه می توان باد آن را تخلیه نمود. به همراه این بالش یک کیسه حمل ارائه شده است که بعد از تا کردن، در آن قرار می گیرد و به این شکل حجم زیادی را در کوله پشتی یا کیف اشغال نمی کند.

محصولات مرتبط

درباره محصول:
سرمان را هر جایی نگذاریم!
افراد حداقل ثلثی از عمر خود را در خواب به سر می برند و از این جهت توصیه می شود همیشه در انتخاب وسایلی که بیشترین وقت خود را از آنها استفاده می کنیم، به خصوص که آن وسایل با سلامتی ما مرتبط هستند، بهتر است دقت زیادی به خرج دهیم. بالش در کنار تشک از این دست محسوب می شود و بالش خوب سلامتی ستون فقرات و گردن ما را تضمین می کند. هیچ کس دوست ندارد در صبح روزی که می خواهد به گردش و بازی و تفریح در کوه و دشت و بیابان بپردازد، با درد گردن از خواب بیدار شود.

بالش بادی پاویلو مدل تاف لایت فلکس کد 69603 به لحاظ طراحی یک پرچم دار محسوب می شود و یک سر و گردن از بالش های همتای خود بالاتر است و با وزن ناچیز 90 گرم، آن را برای سفرهای کمپینگ و خواب در فضای باز و طبیعت به گزینه ای عالی تبدیل کرده است. طراحی ارگونومیک بالش بادی بیشترین راحتی را به هنگام خواب فراهم می کند. مواد TPU به کار رفته در بالش خاصیت ضد خراش و ضد سایش دارد و از این رو این بالش به راحتی پاره یا سوراخ نمی شود و بسیار مقاوم و بادوام است.

ویژگی های بارز محصول:
- طراحی ارگونومیک و طبی
- دارای کیسه حمل
- کیفیت ساخت عالی

ابعاد
47 × 31 × 15 سانتی متر
ابعاد بسته بندی
7x13 سانتی متر
وزن
90 گرم
رنگ
سبز
جنس
تی پی یو و اسپندکس
محتویات
بالش بادی+کیسه حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...