تشک بازی نوزاد مدل موزیکال کد 73143

iibaby Musical Baby Play Gym Mat - 73143

از {{model.count}}
تعداد
نوع
  • ابعاد: 78x50x43 سانتی متر
  • جنس تشک: پنبه
  • جنس آویز: پلاستیک
  • وزن: 700 گرم
آماده ارسال ناموجود
1,770,000
36%
1,150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بازی نوزاد مدل موزیکال کد 73143 برای بازی و استراحت کودکان طراحی شده است. در طراحی این تشک بازی موزیکال، از المان های تزئینی با رنگ های شاد و کودکانه استفاده شده است که برای نوزادان بسیار جذاب و لذت بخش است. این تشک بازی دارای یک تشک نرم می باشد تا کودک در هنگام دراز کشیدن و خوابیدن و یا در هنگام تعویض لباس و پوشک، در حالی که سرگرم بازی می شود، کاملا احساس راحتی کند. رویه تشک از جنس پنبه بوده و کاملاً ضد حساسیت است و لایه زیرین آن از جنس پلی‌پروپیلن ساخته‌شده تا در هنگام بازی و تکان خوردن نوزاد بر روی آن، از لغزش تشک جلوگیری کند. تشک بازی تیبیبی دارای چند آویز  پلاستیکی زیبا و یک آویز موزیکال به شکل فیل وجود دارد که بر روی کمان آویزدار تشک نصب می شود و قابل جدا شدن هستند. کمان آویز این تشک بازی نوزاد قابلیت جدا شدن دارد. قابلیت جا به جایی راحت این محصول به دلیل وزن سبک و جمع شدن آسان، این مزیت را دارد تا بتوان هم در خانه و هم در بیرون خانه یا به هنگام سفر از آن استفاده نمود. این تشک بازی نوزاد برای بازی، استراحت و خواب نوزادان از بدو تولد تا 24 ماهگی ایده آل است.

محصولات مرتبط

درباره محصول:
آویز موزیکال با دو باطری نیم قلمی 1.5 ولت (به همراه محصول ارائه نمی شود) راه اندازی می شود و قابلیت جدا شدن از تشک را دارد. جنس قسمت تشک بیبی جیم از پارچه ضد حساسیت است و قابلیت جدا شدن و شستشو در ماشین لباسشویی را دارد.

ویژگی های بارز محصول:
- طراحی زیبا و رنگارنگ
- دارای آویز موزیکال
- دارای پد نرم و راحت
- تشک قابل شستشو
- قابلیت حمل آسان

ابعاد
78x50x43 سانتی متر
جنس تشک
پنبه
جنس آویز
پلاستیک
وزن
700 گرم
طرح
فانتزی
رنگ
چند رنگ
قابلیت موزیکال
دارد
باتری
2 عدد باتری نیم قلمی 1.5 ولت
قابلیت شستشو
دارد
ابعاد بسته بندی
50x31x6 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...